Известие

Collapse
No announcement yet.

загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16

    86-90
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • #17
      Питам само, щото там където на нас с Вальо ни е 90, при вас е 80 градуса ?
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #18
        А бе помня само, че на дълъг път трябва да е малко под 80, а на къси градски разстояния малко над 80.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Dodo 155
          Първоначално публикувано от WhitePower
          Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
          свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
          Абсолютно
          Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура
          е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР?
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от virusalfa
            Първоначално публикувано от Dodo 155
            Първоначално публикувано от WhitePower
            Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
            свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
            Абсолютно
            Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура
            е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР?
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #21
              При мен понеже не работи датчика най вероятно и първата степен на перката изобщо не се пуска! Стигам някъде 110 градуса и тогава се пуска по силната степен направо! За сега не е проблем но до лятото определено трябва да го оправя!
              Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

              Comment


              • #22
                е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя?
                145 2.0 TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от FAST&IRRESPONSIBLY
                  е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя?
                  Според мен термостата ти се ебава Смени го
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ultrashock
                    При мен понеже не работи датчика най вероятно и първата степен на перката изобщо не се пуска! Стигам някъде 110 градуса и тогава се пуска по силната степен направо! За сега не е проблем но до лятото определено трябва да го оправя!
                    На твойта кола втората степен на перките се включва на 97 градуса а не на 110 ако стига до 110 проблема е друг
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Kostadin
                      Първоначално публикувано от virusalfa
                      Първоначално публикувано от Dodo 155
                      Първоначално публикувано от WhitePower
                      Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
                      свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
                      Абсолютно
                      Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура
                      е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР?
                      Аз затова съм написал 3-4 градуса, може да са 2.7, 3.2 или 4.1 ... незнам колко точно
                      Преди профилактиката стрелката седеше 4мм над 90 дори и повече, а след нея точно на 90 си ковеше и щом леко минаше над 90 се включваше 2-рата степен на перката
                      При всички положения този клей който седи м/у двете пити държи по-висока температура

                      Незнам защо винаги се хващате за супер дребните детайли Дали са 2,3,4 или по-малко или повече градуси няма значение - факт е че има разлика и то положителна, ако се почистят питите Форума служи да бъдем полезни един на друг
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Първоначално публикувано от FAST&IRRESPONSIBLY
                        е ся пък не ми включи перката....от какво може да не включва...явно е на моменти, пак си мина 90,но не включи...какво да я правя?
                        Според мен термостата ти се ебава Смени го
                        OK...май май от него ще е...
                        145 2.0 TS

                        Comment


                        • #27
                          [quote=Dodo 155]
                          Първоначално публикувано от Kostadin
                          Първоначално публикувано от virusalfa
                          Първоначално публикувано от "Dodo 155":192c0v3s
                          Първоначално публикувано от WhitePower
                          Има и друг проблем ако много често си се включва прката -
                          свали си предния разиатор почисти го наи вероятно се е напълнил с пясък питата или ако имаш клима между двата радиатора се трупа боклук листа
                          Абсолютно
                          Аз като направих тази профилактика на моята бивша кола и почна да държи 3-4 градуса по-ниска температура
                          е КАК ПА ГИ ХВАНА ТИЯ 3-4 ГРАДУСА,ДА НЯМАШ СПИРТЕН ТЕРМОМЕТЪР?
                          Аз затова съм написал 3-4 градуса, може да са 2.7, 3.2 или 4.1 ... незнам колко точно
                          Преди профилактиката стрелката седеше 4мм над 90 дори и повече, а след нея точно на 90 си ковеше и щом леко минаше над 90 се включваше 2-рата степен на перката
                          При всички положения този клей който седи м/у двете пити държи по-висока температура

                          Незнам защо винаги се хващате за супер дребните детайли Дали са 2,3,4 или по-малко или повече градуси няма значение - факт е че има разлика и то положителна, ако се почистят питите Форума служи да бъдем полезни един на друг [/quote:192c0v3s]


                          ... като отида да си сменя термостата...ще ги изнудя да ми почистят и радиатора задължително...
                          145 2.0 TS

                          Comment


                          • #28
                            ...
                            145 2.0 TS

                            Comment


                            • #29
                              И аз имам същия проблем! В задръствания ситга до към 100 градуса и отгоре даже!! Мисля че е проблем при затоплянето на времето! Ако разбереш от какво със сигурност ми кажи че и аз трябва да опаравя този проблем!
                              Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                              Comment


                              • #30
                                ОК! Който разбере 1-в да пише...
                                145 2.0 TS

                                Comment

                                Working...
                                X